...
1024) { activeItem = 'mijn-woning' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'mijn-woning' }">
Mijn woning
1024) { activeItem = 'mijn-huurprijs' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'mijn-huurprijs' }">
Mijn huurprijs
1024) { activeItem = 'mijn-huurcontract' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'mijn-huurcontract' }">
Mijn huurcontract
1024) { activeItem = 'verhuizen' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'verhuizen' }">
Verhuizen
1024) { activeItem = 'mijn-gemeente' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'mijn-gemeente' }">
Mijn gemeente
1024) { activeItem = 'documenten' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'documenten' }">
Documenten
1024) { activeItem = 'contact' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'contact' }">
Contact
Heb je een klacht? Laat het ons weten via onderstaand formulier.
Ben je ontevreden over de werking van een dienst van Cordium? Dan kan je via onderstaand formulier je klacht of opmerking naar ons doorsturen. We zullen je zo snel mogelijk een antwoord geven.
Opgelet:
• Dit formulier dient niet om een technisch probleem aan jouw woning te melden. Hiervoor verwijzen wij naar de herstellingstool.
• Dit formulier dient ook niet om een probleem bij jou in de buurt of wijk te melden. Hiervoor kan je terecht bij jouw regioverantwoordelijke van de sociale dienst.