...
1024) { activeItem = 'mijn-woning' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'mijn-woning' }">
Mijn woning
1024) { activeItem = 'mijn-huurprijs' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'mijn-huurprijs' }">
Mijn huurprijs
1024) { activeItem = 'mijn-huurcontract' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'mijn-huurcontract' }">
Mijn huurcontract
1024) { activeItem = 'verhuizen' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'verhuizen' }">
Verhuizen
1024) { activeItem = 'mijn-gemeente' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'mijn-gemeente' }">
Mijn gemeente
1024) { activeItem = 'documenten' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'documenten' }">
Documenten
1024) { activeItem = 'contact' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'contact' }">
Contact
Wat moet ik zelf doen?
- Verwittig uw telefoonmaatschappij als de telefoon niet werkt.
- Verwittig uw tv-distributiemaatschappij als de aansluiting voor de tv niet werkt.
- Verwittig uw internetaanbieder als de internetaansluiting niet werkt.
Onderhoudstips
- Schakel het tv-toestel helemaal uit als u het niet gebruikt. Doe ook het lampje van de tv uit, laat het tv-toestel niet op stand-by staan. Zo spaart u energie.