...
1024) { activeItem = 'mijn-woning' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'mijn-woning' }">
Mijn woning
1024) { activeItem = 'mijn-huurprijs' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'mijn-huurprijs' }">
Mijn huurprijs
1024) { activeItem = 'mijn-huurcontract' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'mijn-huurcontract' }">
Mijn huurcontract
1024) { activeItem = 'verhuizen' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'verhuizen' }">
Verhuizen
1024) { activeItem = 'mijn-gemeente' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'mijn-gemeente' }">
Mijn gemeente
1024) { activeItem = 'documenten' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'documenten' }">
Documenten
1024) { activeItem = 'contact' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'contact' }">
Contact
Opgelet!
Wat te doen bij gasgeur of gaslek?
- Blijf rustig.
- Geen vuur. Geen lampen. Geen elektrische apparaten aan of uit. Geen gsm.
- Draai gasmeterkraan dicht.
- Verlucht: open ramen en deuren.
- Evacueer huisgenoten en ga naar buiten.
- Bel Cordium: 011 26 45 70 en Infrax: 0800 60 888
Wat moet ik zelf herstellen?
Je kan voor deze technische problemen geen herstelling aanvragen bij Cordium. Dit moet je zelf (laten) herstellen:
- Je hebt zelf een lek in de gasleiding veroorzaakt.
Wat moet Cordium herstellen?
Enkel voor deze technische meldingen kan je een herstelling aanvragen bij Cordium:
- Er is een lek in de waterleiding of de gasleiding door overmacht* (bv. een grondverzakking).
- De waterleiding of de gasleiding is versleten.
*overmacht: een reden waar jij zelf niets aan kan doen/buiten jouw wil