In beweging! Dat is het minste dat we van Cordium kunnen zeggen. Onverminderd werken we aan kwaliteitsvolle sociale huisvesting binnen een welomlijnd kader.

Ons patrimonium blijft groeien en verbreden om een antwoord te bieden op de groeiende vraag naar een woonbeleid dat inspeelt op nieuwe zorgnoden. Nieuwe woongelegenheden bieden een aangepast aanbod van sociale woningen voor senioren, mensen met een beperking en personen die begeleid worden.

We blijven onverminderd streven naar energiezuinig wonen, en dragen zo bij aan een betaalbaar energieverbruik van onze bewoners. Renovaties staan steeds meer in het teken van langdurige opwaardering van de woningen. Innovatieve isolatietechnieken verhogen de duurzaamheid van onze woningen.

We besteden veel aandacht aan goede relaties met onze huurders. Openheid en transparantie zijn belangrijke begrippen in onze communicatie-inspanningen. We communiceren bewuster, waardoor we toegankelijker en professioneler geworden zijn. We betrekken bewoners bovendien dichter bij de besluitvorming van de huisvestingsmaatschappij.

Dat, en zoveel meer, ontdek je in ons Jaarverslag 2014.
Een bijzondere uitgave, in een nieuw – online – concept. We gunnen u graag een diepgaande blik op onze werking. Veel leesplezier.

Terug naar het nieuwsoverzicht