Thermostaat

Controleer eerst dit vooraleer je een melding doet:

  • Controleer of de thermostaat op staat. Het kan misschien zijn dat de batterijen van de thermostaat leeg zijn. Deze moet je zelf vervangen.
  • Is jouw woning niet warm genoeg? Dan kan het zijn dat de temperatuur op jouw thermostaat te laag ingesteld is. Om deze temperatuur hoger in te stellen, lees je best de gebruiksaanwijzing. Heb je geen gebruiksaanwijzing? Dan kan je dit steeds zoeken via internet of contact opnemen met Cordium. Wij bezorgen jou dan een exemplaar.

Heb je alle stappen doorlopen en krijg je het probleem nog steeds niet opgelost? Lees dan verder om te weten met wie je contact moet opnemen. 

Individueel of collectief?

Om te weten met wie je contact moet opnemen om een melding te doen, moet je weten of je een individueel of collectief warmtesysteem hebt:

  • Individueel: ​Engie Cofely is 24/24u – 7/7d bereikbaar via 011 34 64 23 
    • je hebt zelf een contract met een energieleverancier voor gas en/of elektriciteit of je moet zelf de mazouttank laat vullen.
    • je betaalt maandelijks een bijdrage voor het onderhoudscontract bij Engie Cofely. Deze bijdrage zit in jouw huurprijs.
       
  • Collectief: technische dienst Cordium via onderstaande knop 
    • je verwarmt jouw woning via het warmtenet.
    • je hebt zelf geen contract voor de verwarming van jouw woning. Cordium is jouw warmteleverancier.
    • je betaalt maandelijks een voorschot voor jouw verwarming. Dit voorschot zit in jouw huurprijs. Jaarlijks ontvang je een afrekening van Cordium.
    • Eduard Dompasstraat, Broeker Winningstraat, Haegsmeerstraat, Stijn Streuvelslaan, Kleine Bameriklaan 2, Europalaan 3, Stationlaan 54, Riemsterweg 427, Pater Damiaanstraat 25 + 27, Volmolenstraat, Haegsmeerstraat, Roterlaan 22 -36 & Braamstraat 9 + 11