...
1024) { activeItem = 'mijn-woning' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'mijn-woning' }">
Mijn woning
1024) { activeItem = 'mijn-huurprijs' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'mijn-huurprijs' }">
Mijn huurprijs
1024) { activeItem = 'mijn-huurcontract' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'mijn-huurcontract' }">
Mijn huurcontract
1024) { activeItem = 'verhuizen' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'verhuizen' }">
Verhuizen
1024) { activeItem = 'mijn-gemeente' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'mijn-gemeente' }">
Mijn gemeente
1024) { activeItem = 'documenten' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'documenten' }">
Documenten
1024) { activeItem = 'contact' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'contact' }">
Contact
Wat moet ik zelf herstellen?
Je kan voor deze technische problemen geen herstelling aanvragen bij Cordium. Dit moet je zelf (laten) herstellen:
- Je hebt zelf een lek in de waterleiding veroorzaakt.
- De waterleiding is bevroren (door vriesweer) en je hebt dit niet voorkomen.
Onderhoudstips
- Voorkom dat de waterleiding bevriest, door de waterleiding in de koude ruimtes en bij kans op vorst te isoleren. Bescherm de watertellers met een isolatiemat tegen vorst.
- Sluit altijd de hoofdkraan af als u langere tijd weg bent.
Wat moet Cordium herstellen?
Enkel voor deze technische meldingen kan je een herstelling aanvragen bij Cordium:
- Er is een lek in de waterleiding door overmacht* (bv. een grondverzakking).
- De waterleiding of de gasleiding is versleten.
*overmacht: een reden waar jij zelf niets aan kan doen/buiten jouw wil